15 Eylül 2015 Salı

SKIN BLOSSOM-GENTLE FACE WASH AND COMPLETE CARE SHAMPOO-
SKIN BLOSSOM-YÜZ TEMİZLEME JELİ VE ŞAMPUANI


Bugün sizlere 2 ay önce satın aldığım ve bu süreçte deneyimlediğim iki üründen bahsetmek istiyorum.  Skin Blossom yüz yıkama jeliyle başlayalım:
Bu ürün, üzerinde gördüğünüz gibi %74 organik içerikli. Pure Beauty Award 2012 ve Natural Health tarafından en değerli organik seri ödülünü almış. Ayrıca Soil Assıciation  organik sertifikalıymış. Tercih etmemin sebebi ise  benim için en önemli iki kıstastan ikisini de karşılıyor olması. Paraben yok ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor. İçeriği şu şekilde;



Öncelikle ben bu üründen çok ama çok memnun kaldım. Yalnızca akşamları, cilt makyajımın kabasını makyaj temizleme mendili ile aldıktan sonra bir ya da iki pıt (pompalı şişesini sevdim) alıp nemli yüzüme köpürterek uyguluyorum ve bol su ile yüzümü yıkıyorum. Kesinlikle sonrasında bir gerginlik oluşturmadı ben de. (Karma bir cildim olduğunu söylemeliyim.) Kokuya karşı çok hassas iseniz, kokusunu sevedebilirsiniz hiç sevmeyedebilirsiniz.. Bence organik bir ürüne göre gayet taze bir kokusu var. Sivilce yapmadı, güzel temizledi veya yağlandırmadı. Ayrıca çok bereketli bir ürün. 2 aydır kullanmama rağmen yalnızca üçte birinden daha azı bitti diyebilirim. Aşağıdaki fotoğrafta ne kadar bereketli olduğu görülüyor:



Gelelim şampuana.. Şampuanı da iki aydır kullanıyorum Yine içeriğinin temiz olması satın almak için tercih sebebim oldu. İçeriği şöyle:




Saçlarımın uzun ve gür olmasından dolayı ben 2 şampuan yapıyorum. Daha orta ve kısa saçlı olanlar için  tek şampuanlama yeterli olacaktır. Ben bu şampuanla krem kullanmadım. Benim saçımda temizleme hariç herhangi bir etki yaratmadı. Olumsuz bir etkisi de olmadı. Parlak, ışıldayan bir saçımda olmadı ki en önemli vaadi buydu sanırım. 

Ben bu ürünleri evime çok yakın bir organik marketten satın aldım. İnternet üzerinden satın almak istiyorsanız lilakutudan sipariş verebilirsiniz:   www.lilakutu.com
Her birinin fiyatı 40 TL civarı..

Özetle; yüz yıkama jelini tekrar alabilirim ama şampuanı tekrar alır mıyım bilmiyorum. Yeni arayışlarım devam edebilir.

Görüşmek üzere:)


  









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder