19 Mayıs 2015 Salı

THE BALM BAHAMA MAMA BRONZER ve REAL TECHNIQUES CONTOUR BRUSH

Herkese Merhaba!
Bugün sizlere bir değil iki ürün tanıtacağım. Bir bronzer ve bir de kontür fırçası. Aslında çoğumuz makyaj bloglarından ve videolarından anlatacağım bronzer ve fırçaya aşinadır ama ben de bir değinmek istedim.
Uzun bir zamandır (Kim Kardashian'ın hayatımıza girmesinden beri herhalde) popülerliği artan bir makyaj durumu oldu yüz kontürleme. E tabiki bunun için  en çok kullanılan malzemelerden biri bronzer pudralar. Bende yüzüm zayıf ve küçük olması sebebiyle aslında çok gerek duymama rağmen merak ettim ve yüzümde denemek istedim. Bunun için aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz çok ünlü THE BALM-BAHAMA MAMA ve REAL TECHNIQUES CONTOUR BRUSH'ı aldım.














  Gördüğünüz gibi bronzerın pigmentasyonu ve yapısı çok güzel. Bileğimdeki swatchda ürünün mat bir yapıda olmasına rağmen ne kadar doğal bir ışıltıda barındırdığını görebilirsiniz. Aslında bu ışıltı simli ya da tamamen parlak bir ışıltı değil. Sahilde cildiniz güneş ışığında nasıl parlıyorsa, işte aynen öyle bir ışıltı. Ben böyle içinde kızıllık olan pudralar değilde daha kahverengi alt tonlu olanları çok daha doğal buluyorum. (Sokağa çıktığımızda yanlış sürülmüş pudralı, turuncu renkli yüzleri gördüğümüz zaman çoğumuz ne kadar eleştirmişizdir!)
Bu ürünün kalıcılığı da gün boyu sürüyor. Paketlemesi ve içinde aynasının olması ise çok büyük bir artı.

  Bronzer ile yüzünüze kontür yapacaksanız en önemli konu iyice dağıtmak yani blending olayını çok doğru yapmanız gerekiyor. Aksi takdirde yüzünüzde keskin çizgilerle duran bronzer sizi kötü gösterecek. Bu yüzden iyi bir fırça kullanarak bu işi yapmak gerek. Real Techniquies'in bu kontür fırçası ise bu işte son derece başarılı. Real Techniquies fırçaların hayvan dostu olduğunu söylemem gerek. Ben en çok yüzüme göre büyük burnumu daha küçük göstermek için burun kenarlarıma kullanıyorum.

Bronzer'ın içeği ise şu şekilde:



Ben içeriğini aşağıda linkini paylaştığım siteden araştırdım. Score 2 görünüyor. Bu benim 'zararlı ürün' kriterime göre değerlendirdiğimde kullanılabilir bir ürün olduğunu gösteriyor.

http://www.ewg.org/skindeep/product/225983/TheBalm_Bahama_Mama_Bronzer_%282010_formulation%29/

Muadili ürünlere göre içeriğinde talc ve paraben bulundurmaması bir artı. Ayrıca The Balm ürünleri henüz Peta'nın sitesinde yer almamasına rağmen kendi internet sitesinde cruelty free olarak görülüyor.


Özetle; ben bu ürünleri çok severek kullanıyorum. Benim kendilerinden beklentilerimi karşılamış durumdalar.


Görüşmek üzere!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder