17 Mayıs 2015 Pazar

LAVERA-SOFT DEO ROLL-ON ORANGE FEELING

Herkese Merhaba!
Sizlere bugün birkaç aydır deneyimlediğim bir ürünü paylaşmak istiyorum. Hazır sıcaklar kendini göstermeye başlamışken memnun kaldığım bir deodorantı anlatmak iyi olur diye düşündüm.
Yaz aylarında en çok kullandığımız kozmetik ürünlerin başında geliyor deodorantlar. Ben de şu sıralar organik, cruelty free ve vegan ürünlere çok fazla kafayı taktığım ve deodorantlarda kötü kokuları yok etmek adına içeriğinde çok fazla kimyasal barındıran kozmetik ürünleri olduğu için küçük bir araştırma yapma ihtiyacı duydum.
Hepimizin evinin, işyerinin çevresi türlü türlü kozmetik ürünleri satan marketlerle dolu ve çoğuda en sık ismini duyduğumuz ve en çok reklamı dönen markaların ürünlerini satıyor. Ama maalesef ki, bu markaların çok popüler deodorantları bir çok zararlı kimyasalı içerisinde bulunduruyor.Bu kimyasal maddelerden biri olan alüminyum ise bunların başında geliyor. Alüminyum vücutta biriken bir maddeymiş ve Alzheimer hastalığına bile sebep olduğu öne sürülmekte. Alkol, paraben ve toksik petrokimya bileşik türevleri ise kansere neden olduğu ve üreme fonksiyonlarına zararlı olduğu söylenen diğer maddeler. Bu yüzden sadece deodorantlarda değil, aslında diğer kozmetik ürünlerini alırken içeriklerini okumak çok önemli. Hayvan testleri ise olayın başka bir boyutu. Bunlarla ilgili ayrı bir post hazırlayacağım ama şimdilik tanıtacağım ürüne geçiyorum.

LAVERA-SOFT DEO ROLL-ON ORANGE FEELING


Lavera bir Alman markası. Çok tanıdık gelmediğine eminim ama aslında 25 yıllık bir marka. Saf içerikli, doğal ve cilt dostu ürünler geliştiren ve üreten bir marka. Bu marka ile ilgili daha fazla bilgiye şu linkten ulaşabilirsiniz:

http://www.lavera.de/en/

 Organik kozmetik marketlerde ve aşağıda linklerini paylaşacağım sitelerden ürünlerini bulabilirsiniz:

http://www.lilakutu.com/
http://www.ekoorganik.com/


Fiyatı 30 TL civarı. Gelelim içeriğine:


Alüminyum yok, alkol yok, paraben yok. İçerisinde sertifikalı organik tarım ürünleri ve doğal esansiyel yağlar bulunuyor. Vegan bir ürün. Kokusu portakal kokusu mis gibi. Yazın böyle hafif ve taze kokular benim daha çok hoşuma gidiyor. Kıyafetlerimde kalıcı bir iz bıraktığını görmedim. Tek bir olumsuz eleştirim olacak. Gün içerisinde hareket durumunuza göre tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz. Ki ben 24 saat, bilmem 48 saat etkili zararlı içerikli bir ürün almaktansa, bu ürünü çantama atıp tazelemeyi tercih ederim. Onun dışında kendisine bayıldım ve evet yine alırım.

Görüşmek üzere!













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder